reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlado Mokráň

Vlado Mokráň

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Problém je iba prezlečená príležitosť. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Poľnohospodári a ochranári tejto krajiny, spojte sa!

Vlado Mokráň

Politika Poľnohospodári a ochranári tejto krajiny, spojte sa!

Keď zmiešame niektoré látky, prebehne reakcia a stane sa malý zázrak. Vznikne čosi nové. Nová kvalita. Ale neplatí to vždy. Inokedy je výsledkom nesúrodá zmes. Niekedy sa jedna z látok rozpustí v druhej alebo dokonca nastane explózia. Čo z uvedeného platí pre plánované zlúčenie rezortov pôdohospodárstva a životného prostredia, ktoré predstavil Rado Procházka, politik, ktorý má potenciál prinášať nové myšlienky a o pár rokov zrejme aj určovať hlavný smer politiky na Slovensku?

  • 26. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 001x
  • 3
Chcem jednoduchý štát!

Vlado Mokráň

Chcem jednoduchý štát!

Tak som išiel na daňový úrad. Nie, nie že by som veľmi chcel. Musel som. Banka totiž chcela potvrdenie, že som vyplnil daňové priznanie nejakými konkrétnymi číslami. Kópia priznania nestačí, treba tlačivo. Čo už. Určite to bude jednoduché. Dane platím, opísať tri čísla z daňového priznania som zvládol, potrebujem len pečiatku.

  • 22. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 564x
  • 84
reklama
SkryťZatvoriť reklamu